piątek, 29 września 2017

Orchidowy rejstr!

Co u Was słychać? Jak rozpoczął się u Was weekend?
Dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją Orchidowego rejstru.  Ostatnia aktualizacja była niestety dość dawno... Jednak powrót do szkoły, niestety mówi sam za siebie. 
Z listy muszę pożegnać  SmileyNadia12. Zachęcam do ponownego komentowania, a znów pojawisz się w rejestrze, za to dostaję się ola4077. Oprócz tego pojawiło się parę nowych osób na blogu, komentujecie dalej to i wy dołączycie!
Rzeczy na następny raz:

       Wyniki ostatniej loterii :   
                    
golf - Marta32222
kamizelka - ola4077
zielone buty - olunia400 
kamizelka - ola4077
wiązane buty - Girlewelina

 Po rzeczy  zgłoście się do anska2002, na zgłoszenie się macie 24h. :)

Edit : Napiszcie co wolicie komentatora miesiąca, czy orchidowy rejstr? :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki za buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na czym miałaby polegać komentator miesiąca ale teraz jestem za rejestrem

      Usuń
  2. A o co by chdzoilo w komentator że miesiąca? dziękuje za golfik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za buty. Ja głosowałbym na orchidowy rejestr. Więcej osób ma szansę wygrać a komentator miesiąca pewnie byłby jeden. Zgłaszam się interesuje mnie bluza.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy moja rzecz przepadła? Niestety nie mogłam wejść wczoraj i przed wczoraj na bloga całe dni spędziłam w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń