niedziela, 1 października 2017

Konkurs - Fashion&Style


Witajcie! 
Dzisiaj rusza drugi etap konkursu. Mam nadzieję, że zgłoszą się wszystkie osoby, bo sądzimy, że w innym przypadku, konkurs nie będzie miał po prostu sensu. 
Przypominamy, że do wygrania są nagrody za :
1 miejsce - 500sd 
2 miejsce - 300sd 
3 miejsce - 150sd 
+ wyróżnienia. 

A oto temat konkursowej stylizacji:
Stylizacja MELANCHOLIJNA

Na wysyłanie prac, na nasz email : orchidstardoll@gmail.com, macie czas do godziny 20 00, dnia 13.10.2017. Pamiętajcie, aby Wasze prace były podpisane.

8 komentarzy:

  1. Muszę porządnie pomyśleć nad stylizacją. Może uda mi się coś osiągnąc
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat trudny, przyznaję .. ale może dam radę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak stylizacja może być melancholijna? XD może jakieś inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać może xD to mi się kojarzy to wszystko z czernią i szarością,to chyba o to chodzi ;d

      martusia-16

      Usuń
    2. tez mi sie to tak kojarzy i taka tez stylizacje wysle

      Usuń
  4. O ja zapomniałem o tym konkursie, muszę coś wymyślić i wysłać

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja wysłana. Mam nadzieje ze na temat.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń