poniedziałek, 16 października 2017

KONKURS + POŻEGNANIE

Witajcie!

W sumie nie wiemy od czego zacząć. Na początku chcielibyśmy podziękować wszystkim osobom, którzy aktywnie komentowali i byli razem z Nami. Chcieliśmy podbudować bloga konkursem, a gdyby to wypaliło, zrobić nowy wygląd bloga zorganizować casting i wiele innych. Niestety wyszło jak wyszło. Stylizacje dostałyśmy od 7 osób z 25 chętnych. Oczywiście wszystkie prace zostaną nagrodzone, ale do tego dojdziemy pod koniec posta. Wspólnie z Wiktorią myślałyśmy, że pogodzimy bloga z życiem codziennym, trochę się przeliczyłyśmy, na co przełożyło się Nasze ostatnie dodawanie stylizacji czy uczestniczenie w życiu bloga. Sama zaczęłam mieć nieco szybsze tempo w szkole, przygotowuje się do kwalifikacji, robię prawko, codziennie mam fitness/siłownie i wychodzi na to, że wracam ze szkoły, jem obiad, posiedze 30min i już muszę wychodzić, wracam do domu, to zazwyczaj jest godzina 21, trochę się pouczę i już się robi 23, niestety obie musiałyśmy wybrać, co nie ukrywam było ciężkie. Mam nadzieje, że zrozumiecie wspólną decyzje. Natomiast, jeśli chodzi o konkurs to tak jak wyżej wspomniałyśmy, dostaliśmy prace od 7 osób, co nie jest nawet połową... Postanowiliśmy, że każdą osobę nagrodzimy.


Wybraliśmy 3 osoby, które otrzymują po 50sd lub rzeczy z listy życzeń.

GirlEwelina
Cherry9713
 Soxo_

Po 30sd lub rzeczy z listy życzeń otrzymują osoby:

LuluTelulu
Rockarolla_
Marta32222
Jarus555

Osoby, które komentował bloga również otrzymują nagrody:

Bluzka z łańcuszkiem - GirlEwelina
Top - Ola4077
Spodnie FENDI - Olunia400
Spódniczka - Martusia_16
Spodnie - Marta3222
Torba - Rockarolla_

Osoby po nagrody z konkursu zgłaszają się po odbiór nagród do Anska2002, natomiast nagrody dla komentujących do Rouxrogue. 

Dziękujemy Wam! 

13 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze jest mi trochę przykro, ale rozumiem Waszą decyzję. Mam nadzieję, że jeszcze wrócicie... Nie wiem, co dalej pisać poprosfu dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,bo wchodzę na tego bloga jak najszczęściej i staram się komentować jak najczęściej,no ale wiadome....życie prywatne,obowiązki są jednak ważniejsze....a i dziękuję za spódnicę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na dalsze etapy konkursu, szkoda, że nie wypalił..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak szkoda :(( Też czekałam na ten konkurs, bo zapowiadał się świetnie. Ale cóż, to zrozumiałe, że życie prywatne jest ważniejsze. Obyście jeszcze kiedyś znalazły czas na reaktywację :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem waszą decyzję i rozumiem jak ciężko jest pogodzić stardoll z zyciem. Będzie mi bardzo brakowało tego bloga, wielka szkoda że konkurs nie zadziałał.
    Dziękuję za SD i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nagrodę, szkoda że konkurs nie wyszedł, bo czekałam na kolejne wyzwania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pewne rzeczy nie są zależne tylko i wyłącznie od nas ;/

      Usuń
  7. Nie wierzę, że odchodzicie. Często bywałam na tym blogu, może z przerwami, ale wracałam. Może kiedy trochę się zmieni i wy wrócicie do bloga.
    Dziękuję za nagrodę.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że odchodzicie :(

    PS. Ile jest warta ta torebka z Anti. Bo widziałam ją dziś w bazaarze za 56 SD ale za szybko przeskoczyłam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcesz super hack do STAR DOLL TUTAJ JEST ZAJEBISTY (KLIKNIJ) http://catsplit.com/49882 POLECAM <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka szkoda że odchodzicie :(
    olunia400

    OdpowiedzUsuń